2019年1月13日 星期日

Iran about to Unveil Homegrown Type of Nuclear Fuel Rod

Iran about to Unveil Homegrown Type of Nuclear Fuel Rod: Iran has managed to develop a new type of fuel for Tehran Research Reactor, the head of the Atomic Energy Organization of Iran announced, hailing it as a great progress for the country in its efforts to develop domestic nuclear reactors.

基督教新教和合本聖經的詩篇第45章的推羅人是海底人,而且是含和迦南的後裔,他們有的住在北極海域的海底,他們的身高很高,至少有300公分高喔,這個要中英雙語的我才能讀得懂,我多益920,我的TOEFL—ITP617,推羅人就是USO的真實身分,感謝主耶穌基督!我是C1文法使用者!要記得也要閱讀NKJV以及KJV!我自己也有閱讀GNT以及AMP。

沒有留言:

張貼留言

This Doesn’t Fit | Dr. Dharius Daniels | Elevation Church

西番雅書 1 Chinese Union Version Modern Punctuation (Traditional) 07.08.2022. 猶大作惡主必嚴懲 1  當 猶大 王 亞們 的兒子 約西亞 在位的時候,耶和華的話臨到 希西家 的玄孫、 亞瑪利雅 的曾孫、 基大利...