2022年6月27日 星期一

Sisi extends condolences to Burhan over Sudanese captives’ execution in Ethiopia

Sisi extends condolences to Burhan over Sudanese captives’ execution in Ethiopia: President Abdel-Fattah El-Sisi extended on Monday his condolences to General Abdel-Fattah Al-Burhan, the chairperson of the Sudanese Transitional Sovereign Council, over the death of Sudanese soldiers that were held captive by the Ethiopian Army, the Egyptian presidency said  




耶和華膏居魯士統轄列國

45 「我耶和華所膏的居魯士,我攙扶他的右手,使列國降伏在他面前。我也要放鬆列王的腰帶,使城門在他面前敞開,不得關閉。我對他如此說: 『我必在你前面行,修平崎嶇之地;我必打破銅門,砍斷鐵閂。 我要將暗中的寶物和隱密的財寶賜給你,使你知道提名召你的,就是我耶和華以色列的神。 因我僕人雅各,我所揀選以色列的緣故,我就提名召你,你雖不認識我,我也加給你名號。

沒有留言:

張貼留言

This Doesn’t Fit | Dr. Dharius Daniels | Elevation Church

西番雅書 1 Chinese Union Version Modern Punctuation (Traditional) 07.08.2022. 猶大作惡主必嚴懲 1  當 猶大 王 亞們 的兒子 約西亞 在位的時候,耶和華的話臨到 希西家 的玄孫、 亞瑪利雅 的曾孫、 基大利...